fu'a_ulu

E fia le va o le ta'avale eletise e leiloa i tausaga ta'itasi?

O EV uma e ofoina atu le tele o faiga e faʻagesegese ai le faʻagasologa o le faʻaleagaina o maa.Ae peitai, o le faagasologa e le maalofia.
29170642778_c9927dc086_k
E ui o taavale eletise ua faʻamaonia le maualalo o tau o le umiaina pe a faʻatusatusa ia latou ICE, o le umi o le maʻa o loʻo tumau pea o se mataupu e le mautonu.E tutusa ma le fesili a tagata fa'atau pe o le a le umi e mafai ona ola ai maa, e masani ona fesiligia e le au gaosi le mataupu lava lea e tasi."O maa taʻitasi uma o le a faʻaleagaina i taimi uma e te molia ma faʻaalu ai," o le tala lea a Atlis Motor Vehicles CEO, Mark Hanchett, InsideEVs.

O le mea moni, e le maalofia o lau maa ta'avale eletise, po'o so'o se maa Li-ion e toe fa'aaogaina, o le a leiloa lona malosi sa i ai muamua.Ae ui i lea, o le fua o le a faʻaleagaina o le fesuiaiga le iloa.O mea uma lava e amata mai i au masaniga e molia ai se'ia o'o atu i le vaila'au o le sela o le a a'afia ai le teuina o le malosi mo se taimi umi a lau maa EV.

E ui o le tele o mea taua o loʻo taʻalo, e fa elemene autu e fesoasoani i le faʻaleagaina atili o maa EV.

Totogi vave
O le fa'asao vave o ia lava e le mafua ai ona fa'avaveina le fa'aleagaina o le maa, ae o le fa'ateleina o le mamafa o le mamafa e mafai ona fa'aleagaina ai vaega i totonu o le sela maa.O le faaleagaina o nei maa i totonu e taʻitaʻia ai le itiiti o Li-ions e mafai ona faʻafeiloaʻi mai le cathode i le anode.Ae ui i lea, o le aofaʻi o le faʻaleagaina o loʻo feagai ma maa e le maualuga e pei ona manatu nisi.

I le amataga o le sefulu tausaga talu ai, na faʻataʻitaʻiina ai e le Idaho National Laboratory le fa 2012 Nissan Leafs, e lua na molia i luga o le fale e 3.3kW ma le isi lua na faʻamaonia saʻo i le 50kW DC vave nofoaga.Ina ua maeʻa le 40,000 maila, o faʻaiʻuga na faʻaalia ai o le tasi na molia i le DC na o le tolu pasene le sili atu o le faʻaleagaina.3% o le a sele pea lau vaega, ae o le vevela o le siosiomaga e foliga mai e sili atu lona aafiaga i le malosi atoa.

Ambient Temperature
O le malulu o le vevela e mafai ona fa'agesegese ai le tau a le EV ma fa'atapula'aina le aofa'i atoa.O le vevela vevela e mafai ona aoga mo le faʻavave vave, ae o le umi o le faʻaalia i tulaga vevela e mafai ona faʻaleagaina ai sela.Afai la o nofo lau taavale i fafo mo se taimi umi, e sili ona tu'u e fa'amau i totonu, ina ia mafai ona fa'aoga le paoa o le matafaga e fa'amalo ai le maa.

maila
E pei lava o isi maa lithium-ion e mafai ona faʻaaogaina, o le tele o taʻamilosaga tau, o le tele foi lea o le ofuina i luga o le sela.Na lipotia mai e Tesla o le Model S o le a vaʻaia le 5% faʻaleagaina pe a uma ona soli le 25,000 maila.E tusa ai ma le kalafi, o le isi 5% o le a leiloa pe a ma le 125,000 maila.O le mea moni, o nei fuainumera na fa'atatauina e ala i le fa'asologa masani, o lona uiga e foliga mai o lo'o i fafo o lo'o iai ni sela fa'aletonu e le'i fa'aalia i le kalafi.

Taimi
E le pei o maila, o le taimi e masani ona sili ona leaga i maa.I le 2016, na lipotia ai e Mark Larsen o lana Nissan Leaf o le a leiloa pe tusa ma le 35% le malosi o le maa i le faaiuga o le valu tausaga.E ui o lenei pasene e maualuga, e mafua ona o le Nissan Leaf muamua, lea e iloa e mafatia i le leaga tele.O filifiliga e iai ma'a fa'amalulu vai e tatau ona i ai se pasene maualalo tele o le fa'aleagaina.

Fa'amatalaga a le Fa'atonu: O lo'o fa'aalia pea e la'u Chevrolet Volt e ono tausaga lona fa'aogaina o le 14.0kWh pe a uma le ma'a atoa.14.0kWh sa mafai ona fa'aaogaina pe a fou.

Faiga Puipuia
Ina ia tausia lau maa i se tulaga sili ona lelei mo le lumanaʻi, e tatau ona manatua mea nei:

Afai e mafai, taumafai e tu'u lau EV fa'apipi'i pe afai o lo'o nofo mo se taimi umi i masina o le taumafanafana.Afai e te aveina se Nissan Leaf po'o se isi EV e aunoa ma ni ma'a malulu vai, taumafai e teu i se nofoaga paolo i aso vevela.
Afai o lo'o fa'apipi'iina e lau EV le fa'ailoga, tu'u muamua i le 10 minute a'o le'i aveina le ta'avale i aso vevela.I lenei auala, e mafai ona e puipuia le maa mai le vevela i aso sili ona mafanafana.
E pei ona taʻua i luga, 50kW DC e le faʻaleagaina e pei ona manatu le toʻatele, ae afai o loʻo e pipii i le taulaga, e sili atu le taugofie o le AC ma sili atu ona faigofie.Ma le isi, o le suʻesuʻega na taʻua muamua e leʻi aofia ai le 100 poʻo le 150kW chargers, lea e mafai ona faʻaogaina e le tele o EV fou.
Aloese mai le ave o lau EV i lalo ole 10-20% maa o totoe.O EV uma e maualalo le malosi o le maa, ae o le aloese mai le o'o atu i vaega taua o le maa o se faiga lelei.
Afai e te aveina se Tesla, Bolt, po'o so'o se isi lava EV fa'atasi ai ma le fa'atapula'aina o le totogi, taumafai e aua le sili atu i le 90% ile ta'avale i lea aso ma lea aso.
E i ai ni EV e tatau ona ou aloese mai ai?
Toeitiiti lava o EV uma fa'aaogaina e iai le 8 tausaga / 100,000-maila le fa'amaoniaina o le maa lea e aofia ai le fa'aleagaina pe a pa'ū le malosi o le maa i lalo ole 70%.E ui o lenei mea o le a maua ai le filemu o le mafaufau, e taua lava le faʻatauina o se tasi e lava le faʻamaonia o totoe.

I le avea ai o se tulafono lautele o le lima matua, soʻo se filifiliga tuai pe maualuga maila e tatau ona vaʻaia ma le faʻaeteete.O le tekonolosi o le maa o loʻo maua i aso nei e sili atu le maualuga nai lo tekinolosi mai le sefulu tausaga talu ai, o lea e taua ai le fuafua lelei o lau faʻatau.E sili atu le fa'aalu teisi atu i luga o se EV fa'aoga fou nai lo le totogiina o le toe fa'aleleia o maa e le'i fa'amaonia.


Taimi meli: Oke-18-2021
  • Mulimuli mai ia i matou:
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube
  • instagram

Tuu lau Feau:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou